Αθήνα, 28 Ιουνίου 2019
Η Comsys, κορυφαίος πάροχος λύσεων τεχνολογίας για omnichannelcontactcenters, συμμετείχε στο 14ο ετήσιο συνέδριο Contact Center World που πραγματοποιήθηκε στην Βιέννη, μεταξύ 24 και 27 Ιουνίου. Τοκεντρικόθέματουφετινούσυνεδρίουήταν "Next Generation Contact Center (CC) and Customer Experience (CX)".
Στο πλαίσιο του συνεδρίου,η Comsysείχε την ευκαιρία να ενημερώσει εκπροσώπους οργανισμών από την Ευρώπη,Μέση Ανατολή και Αφρική για το πως οι τεχνολογικές λύσειςcustomerengagement που έχει αναπτύξει μπορούννα τις βοηθήσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις σύνθετες επιχειρησιακές προκλήσεις της αγοράς των contactcenter.
Η διοργάνωση προσέλκυσε πάνω από 2.000 επισκέπτες κυρίως από τους κλάδους των κέντρων εξυπηρέτησης, τραπεζών, τηλεπικοινωνιών, και ηλεκτρονικού εμπορίου, καλύπτοντας μέσα από κεντρικές παρουσιάσεις μια ευρύτατη θεματολογία σχετικά με τις επικρατέστερες τάσεις καθώς και τις τεχνολογικές προκλήσεις των Contact Center και του Customer Experience.
Η Comsysδραστηριοποιείται επί τριάντα έτη στο softwareintensiveintegration και σήμερα είναι εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων customerengagement, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να προσφέρουν στους πελάτες τους μοναδικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης μέσω πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Η εταιρεία υλοποιεί σύνθετα έργα μεσαίας και μεγάλης κλίμακας για το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ στο πελατολόγιο της περιλαμβάνονται οργανισμοί από τον χρηματοπιστωτικό τομέα, τις τηλεπικοινωνίες και τις υπηρεσίες outsourcing. Μέσω μίας ενιαίας προσέγγισης στην ανάπτυξη προϊόντων customerengagement, η Comsysπροσφέρει ένα χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών για όλους τους τομείς ενός σύγχρονου contactcenter.
Βρείτε περισσότερα στοιχεία για την Comsys στο www.comsyscx.com